Poszukiwania sukienki w najstarszym mieście!

Kalisz to najstarsze miasto w naszym kraju, pełne inspiracji, zabytków i oczywiście nieopisanie cudownych kobiet. Od krótkiego czasu, z jednego powodu, zaczęłam się mocno interesować tym miejscowością.Co to za powód, zapytacie? Moja bliska przyjaciółka która od przeszło roku ma kawalerkę w Kaliszu – gorączkowo szukała sukienki na weselicho swojej znajomej.Jako wspaniała, koleżanka, chętnie okazałam jej swoją pomoc w doborze i zakupie idealnej sukienki na wesele, a także przy okazji, postanowiłam zakupić kilka ciuchów dla mnie.
Każdemu wiadome jest, jak ogrom kobiet ma problem z doborem odpowiedniego ciucha, a co dopiero jeśli chodzi o sukienkę na weselę. Dla przypomnienia wypisze teraz parę podstawowych zasad jakimi należy się kierować wyszukiwając naszą kreacje. Pierwszą rzeczą jaką należy wziąć pod uwagę jest nasza wygoda, sukienka nie może być za obcisła, mamy się przecież w niej bawić calutkie wesele. Doskonały ciuch na potańcówkę powinien podkreślać naszą figurę oraz nasze zalety. Wiele zależy też od pory roku i miejscu w którym odbywa się bal. Pamiętajmy także o konkretnym doborze kolorystycznym – według mnie najlepsze są takiebarwy jak: czerwony, zielony,czerwony!
Wrócimy do głównej kwestii. Kiedy dotarłam w końcu do Kalisza, od razu zaczął się szał zakupowy! Miejscowość ta miło mnie zaskoczyło, ponieważ posiada wielką liczbę salonów handlowych w których można znaleźć oryginalne kompozycje odzieżowe! Po odwiedzaniu dwóch lub trzech galerii, natrafiliśmy w końcu na cudeńko (znalazłam ich stronę online, oczywiście polski producent – sami zobaczcie Kalisz i Sukienki/ ). W sklepie tym był bardzo szeroki wachlarz odzieży kobiecej, a już w szczególności sukienek takich jakie pragnęłyśmy. Po przymierzeniu kilku upatrzonych przez nas ciuszków, wreszcie znalazłyśmy ten wspaniały dla mojej przyjaciółki. Sukienka wyglądała na niej wprost idealnie – nieziemsko uwydatniała jej wysportowaną sylwetkę. Powracając do domu koleżanki wpadliśmy jeszcze po drodze na znakomite lody – to było doskonałe zakończenie superowego doby! Dla mnie Kalisz wymiata!
Na zakończenie umieszczam zdjęcie tej sukienki które wyszukałam w sklepie internetowym, i foty kilku ciuchów które zakupiłam na tej wyprawie. Na pewno zdobędę jeszcze parę sukienek, spodni czy bluzeczek z tego sklepu (teraz już będą zakupy online), a także napisze o nich szczególnie dla was – moich kochanych obserwatorów.

Foto tej sukienki:

sukienka-z-obnizona-talia-i-falbanka

Dodaj komentarz